Trenerzy
dr Anna Abramczyk
Nauczycielka z 21-letnim doświadczeniem w pracy dydaktycznej. Od 16 lat doradczyni metodyczna Wrocławskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli. Wieloletnia egzaminatorka maturalna oraz ekspertka do spraw awansu zawodowego nauczycieli. Autorka artykułów metodycznych i naukowych.
Billie Jago
Billie Jago is an ELT writer and teacher trainer specialising in digital learning materials and assessment resources. She has written for various Pearson titles including Gold Experience, Roadmap, Formula, Rise & Shine and for the PTE-Academic exam. Alongside materials writing, she delivers international teacher training sessions and workshops, and is the founder of the ELTcpd professional development podcast. She has worked as a teacher in various countries, including Spain, China, Italy, Turkey and the UK. She currently lives in Edinburgh, Scotland.
Magdalena Kania
Od ponad 20 lat prowadzi własną szkołę językową, w której jest też dyrektorką metodyczną oraz czynną lektorką. Kilka lat temu postanowiła zacząć dzielić się swoim doświadczeniem i została trenerką edukacji, a obecnie ma na swoim koncie wystąpienia na najważniejszych konferencjach w Polsce. Jest wielką propagatorką łączenia najnowszej wiedzy metodycznej z praktycznymi zastosowaniami w klasie. Jej pomysły cieszą się ogromną popularnością ze względu na ich prostotę i efektywność. Pracuje z różnymi grupami wiekowymi, ale specjalizuje się w pracy z młodzieżą, bo zapewnia jej to nieustanną dawkę wyzwań intelektualnych i mobilizuje do ciągłego rozwoju. Prywatnie również nie idzie na łatwiznę - jest pasjonatką ekstremalnie długich, pieszych wędrówek. Zawsze chętnie doradzi i ma uśmiech dla każdego, pod warunkiem, że wypiła już swoją poranną, mocną kawę.
Aleksandra Kiełtucka
Absolwentka filologii angielskiej na Uniwersytecie Śląskim. Pracowała jako asystentka w Zakładzie Literatury Amerykańskiej UŚ i kolegiach nauczycielskich, również jako dyrektorka metodyczna. Od dwunastu lat uczy grupy zaawansowane w liceum dwujęzycznym. Od ponad dwudziestu lat projektuje dobrą edukacje językową dla uczniów, a od lat kilku szkolenia i materiały edukacyjne dla nauczycieli. Specjalizuje się w uczeniu młodzieży i dorosłych na wyższych poziomach zaawansowania. Edukację postrzega jako nieustanny dialog i budowanie relacji w empatii. Swoją pracę opiera na modelu coachingowym. Pielęgnuje współpracę z uczniami zgodnie z zasadami psychologii kognitywnej i humanistycznej. Czerpie radość z projektowania efektywnych ćwiczeń językowych opartych na zasadach neurodydaktyki i NLP z rozsądnym wykorzystaniem technologii. W swojej klasie buduje środowisko slow edukacji z wykorzystaniem praktyk uważności i zachowaniem właściwej równowagi między rozwojem kognitywnym i emocjonalnym.
Marta Prusińska
Nauczycielka dyplomowana, dyrektorka szkoły podstawowej. Od 16 lat pracuje jako nauczycielka języka angielskiego. Ukończyła filologię angielską, pedagogikę społeczną oraz kursy metodyczne i szkolenia z zakresu nauczania języków obcych. Napisała i przeprowadziła kilka innowacji pedagogicznych. Prowadzi szkolenia dla nauczycieli i jest autorką materiałów dydaktycznych. Pasjonatka pracy z dziećmi, uwielbia śpiewać, opowiadać historie, entuzjastycznie podchodzi do innowacyjnych form edukacji. Na zajęciach wykorzystuje elementy Oceniania Kształtującego oraz nowoczesne technologie.
Katarzyna Synder-Tamborska
Absolwentka Filologii Angielskiej na UŁ, studiów podyplomowych Zarządzanie Oświatą i Psychologii w Zarządzaniu na UŁ. Absolwentka Akademii Właściciela I i II stopnia w Personnel Training Institute dr Joanny Femiak, oraz Akademii „Od Nauczyciela do Trenera” w EduNation i Teacher Training Academy 4.0 w Dos Elt. Od dwudziestu lat metodyczka, dyrektorka zarządzająca i aktywna lektorka we własnej szkoły językowej w Łodzi. Trenerka nauczycieli, prelegentka na konferencjach poświęconych tematyce edukacyjnej. Pasjonatka uczenia dzieci, zarażania pozytywną energią nauczycieli, a także miłośniczka dalekich podróży.
Dorota Tolsdorf
Lektorka języka angielskiego, doradczyni metodyczna i trenerka nauczycieli. Absolwentka filologii angielskiej na Uniwersytecie Śląskim i NKJO w Sosnowcu. Uczy od 15 lat, pracowała na każdym etapie zaawansowania językowego i w każdej grupie – od kilkuletnich okruszków, po kursy biznesowe i techniczne, placówki państwowe, aż do kursów dla sympatycznych seniorów. Największą przyjemność sprawia jej jednak praca z dziećmi. Uwielbia się uczyć i cieszy ją, że może pomagać innym rozwijać ich kompetencje. Prowadzi szkołę językową w Rybniku, w której wierzy w sukces i potencjał każdego dziecka. Fascynuje ją ludzki mózg, dwujęzyczność dziecięca, mądre wykorzystanie nowoczesnych technologii oraz muzyki w nauczaniu. Prywatnie jest mamą dwójki maluchów, których rozwój językowy (także ten w języku obcym) stanowi jej kolejną fascynację.
Lindsay Warwick
Lindsay Warwick jest nauczycielką, trenerką nauczycieli i autorką materiałów do nauki języka angielskiego. Od ponad dwudziestu lat prowadzi kursy języka angielskiego ogólnego oraz kursy przygotowujące do egzaminów certyfikujących. Jako trenerka CELTA szkoli nauczycieli w Wielkiej Brytanii i za granicą na tematy takie jak wykorzystanie technologii w nauczaniu czy wspieranie uczniów w przygotowaniu do egzaminów. Jest współautorką podręczników do nauki języka angielskiego wydawnictwa Pearson, w tym: Formula, Gold Preliminary B1, Gold Experience B1 i B2+, Expert IELTS 6 oraz serii Roadmap (A2 i A2+).
Rob Dean
Związany jest z ELT jako nauczyciel, metodyk i trener od 1994 roku. Pracował z uczniami w różnym wieku, na różnych poziomach zaawansowania i o bardzo różnych potrzebach językowych (kursy egzaminacyjne, EAP, ESP) w Europie i Azji. Zainteresowania Roba łączą się szczególnie z uczeniem dzieci, wykorzystaniem technologii w nauce języków obcych, zagadnieniami kulturowymi i „task based learning”. Rob pracuje jako międzynarodowy trener i konsultant akademicki, podróżując dookoła świata z wykładami, seminariami, warsztatami, a także prowadząc szkolenia on-line poświęcone metodyce nauczania języków, zagadnieniom utrzymania motywacji uczniów, efektywnemu zarządzaniu klasą i blended learning, a to dopiero początek długiej listy…
Bartłomiej Janiak
Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego na Wydziale Filologicznym oraz Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku Coaching profesjonalny - metody i praktyka. Trener oraz coach obszarów życia zawodowego i prywatnego. Od ponad 10 lat związany z rynkiem edukacji, metodyki nauczania i wdrażania rozwiązań cyfrowych. Obecnie pełni stanowisko Senior Assessment Advisor w firmie Pearson. Swoje doświadczenie zdobywał pracując jako lektor języka angielskiego, doradca do spraw kluczowych klientów i specjalista do spraw rozwoju nowego biznesu. Jako trener prowadzi warsztaty z zakresu psychologii zmiany, kreatywności, inteligencji emocjonalnej, komunikacji i zarządzania stresem.
Phil Warwick
Wykwalifikowany i bardzo doświadczony trener ELT związany z nauczaniem języków obcych od ponad 30 lat. Pracował w krajach tak odległych jak Brazylia, Chiny, Argentyna, by ostatecznie zostać Dyrektorem do Spraw Nauczania w szkole językowej w Czechach oraz Koordynatorem do Spraw Nauczania Embassy Summer Schools w Wielkiej Brytanii. To także międzynarodowy egzaminator językowy oraz trener CELTA, który z niesłabnącym entuzjazmem dzieli się z nauczycieli swoim doświadczeniem podczas szkoleń organizowanych dla Pearsona.
dr Beata Trapnell
Anglistka z fascynacji językiem angielskim i kulturą brytyjską, nauczycielka i trenerka z powołania. Metodyczka. Miłośniczka kryminałów i zagadek. Egzaminatorka oraz EPS egzaminu maturalnego i ósmoklasisty. Od 25 lat pracuje z uczniami szkoły średniej przygotowując ich m.in. do matury. Współautorka m.in. kursów Success, High Note, Focus oraz Repetytoriów maturalnych.